1. Kontaktní údaje

Název: Patron ca, s.r.o.
Sídlo/bydliště: Korunní 129, 130 00 Praha 3
IČ: 27113078
DIČ: CZ27113078
Zapsaná: u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 97201
Telefon: 224 402 819, 800 252 847 (800 ALAVIS)
Email: info@alavis.cz
Kontaktní adresa: Na Sychrově 1418/6, Praha 10

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Přijímané způsoby platby

Dobírkou
tj. v hotovosti nebo platební kartou na dobírku při převzetí zboží od přepravní společnosti v místě určeném kupujícím v objednávce (platba kartou možná pouze při dodání společností PPL!)

Bankovním převodem
Bezhotovostním převodem na náš účet č. 3814935001/5500 vedený u Raiffeisenbank a.s.

Platební kartou
přes platební bránu Global Payments Europe (GB webpay)

Online bankovním převodem PayPal
přes platební portál www.paypal.com

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do sedmi dnů od uzavření kupní smlouvy.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

3. Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Cena a způsob doručení

Česká pošta - Balík Do ruky

Česká pošta doručí vaší zásilku do dalšího pracovního dne po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.

Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

Cena dopravy Českou poštou – Balík do ruky: 125,- Kč dobírka, 110,- Kč při platbě předem.

Balíková služba GLS

GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v České Republice obvykle do 24 hodin.

Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím SMS a e-mailu s číslem balíku. 

V den doručení budete předem kontaktováni dopravcem, který s Vámi domluví čas doručení zásilky. V případě neúspěšného doručení zásilky ji GLS vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.

Pokud Vám není zásilka doručena následující pracovní den po expedici, můžete kontaktovat společnost GLS na zákaznické lince 840 123 456 (pondělí až pátek 8:00-17:00) a domluvit si doručení zásilky.

Průběh doručování můžete sledovat na stránkách gls-group.eu.

V případě balíku na dobírku lze dobírkovou částku uhradit řidiči v hotovosti případně platební kartou bez dalšího poplatku.

Cena za dodání přepravní službou GLS: 95,- Kč dobírka, 80,- Kč při platbě předem.

GLS Parcelshop

GLS doručí váš balík do vámi vybraného GLS ParcelShopu, kde si jej můžete vyzvednout během jeho otevírací doby.

Při odeslání balíku od nás Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím SMS a e-mailu s číslem balíku a poté obdržíte další SMS a e-mail s oznámením o uložení balíku. 

Po doručení do GLS Parcelshopu je tam balík uložen po dobu čtyř pracovních dnů.

Cena za doručení do GLS Parcelshopu: 65,- Kč.

Osobní odběr - rezervace na prodejně (Lze platit pouze hotově nebo kartou na prodejně)

Všechny naše přípravky můžete zakoupit také v prodejně Alavis a Barny's (Na Florenci 2116/15, Praha 1), kde je možné platit také platební kartou. Prodejna má otevřeno pondělí - pátek od 9:00 do 19:00.

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Odstoupit od smlouvy je možné písemně oznámením o odstoupení od kupní smlouvy zaslaném na adresu Patron ca, s.r.o. popřípadě elektronicky zasláním e-mailu na adresu info@alavis.cz.

5. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku a to písemně zasláním reklamačního oznámení na adresu Patron ca, s.r.o. popřípadě elektronicky zasláním e-mailu na adresu info@alavis.cz. Kupující by měl uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na dodání nového zboží jako způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

6. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

7. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

8. Ostatní

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 8. ledna 2014.